zondag 29 april 2012

Weight Watchers dieet

Door middel van het Weight Watchers dieet ben ik in 4 maanden 10 kilo kwijt geraakt. Het Weight Watchers dieet is gebaseerd op een puntentelling waarin alle voedingsmiddelen en dranken een bepaalde waarde hebben.

Het is mogelijk om via Weight Watchers met online hulp af te vallen. Zij bepalen vooraf hoeveel punten een persoon per week/dag mag verbruiken. Zelf ben ik aan de slag gegaan zonder hulp. Voor mezelf heb ik een waarde van 20 punten per dag vastgesteld. Dit heb ik gebaseerd op mijn lengte (1.65 meter) en oude gewicht (67 kilo).

Met behulp van de A tot Z Weight Watchers puntenlijst heb ik mijn levensstijl totaal veranderd. Na een paar weken begon ik in te zien hoeveel overbodige voeding ik vooraf binnen kreeg. Door het Weight Watchers dieet ben ik niet gaan lijnen maar ben ik mijn levensstijl gaan veranderen. Op deze site ga ik in 3 simpele stappen vertellen hoe je je leven kan veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten